En härlig dag med christoffer!

Det har varit en mycket händelserik dag idag...Jag har nämligen fått spendera denna underbara dag tillsammans med min ännu mer underbara lillebrorsa! Han är verkligen den bästa lillebrorsan man kan tänka sig!! Älskar dej över allt annat Christoffer!
Vi har varit på Ge-kås hela dagen, jag köpte inte så mycket till mig själv...hehe lite smink och ett paket med servetter, annars blev det lite nya kläder till grabben!
Imorgon är det Fredag, nu börjar det verkligen verkligen kännas att inte Daniel är här. Jag tänker på dig hela tiden, (ja, nästan iallafall :D)
Imorgon ska jag fika med några kompisar, sedan ska jag hem till Mia och Michael och sova över där...vart jag ska sova mellan lördag och söndag vet jag inte riktigt ännu...men det löser sig!
Saknar alla vännerna nu!! Behöver er!!

Stor kram Johanna



Han är det finaste!!!






Haha, ja snyggaste  brollorna i sta´n asså!!! Koffe köpte sig en ny hatt som han var sååå stolt över! Nu är dom riktigt lika varandra! :)


galenpanna....är klockan sent så är hon, christoffer passar lite bättre i denna hufvudbonad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0