godmorgon

Sitter här aldelses själv hemma med två rovdjur!!! Dom är totalt vilda, jag är tvungen att stänga in mig vart jag än är för att dom inte ska attakera mig...jag pratar om två vilda katter!
Jag vet inte om det är jag som är löjlig eller vad det är, men jag är rädd för dom...haha patetiskt om man tänkter efter!
Minikatten rev mig igår när jag gjorde ett tappert försök att klappa honom...min storebrorsa tycker jag är löjlig!

Idag vet jag inte vad som händer, jag tar dagen lite som det kommer!
Ska upp och hälsa på barnen och kollegorna på mitt gamla jobb, att jobba som dagisfröken var helt fantastiskt! Älskar verkligen barn! (Kanske något som Tina borde testa på?)
 Efter det ska jag iaf träffa mamma och lillebrorsan!

Jag hittar inte någon minneskortsläsare här hemma...annars så skulle jag laddat upp lite bilder! Men det kommer!!

Nu ska jag käka frulle...

ha det gött!

Kommentarer
Postat av: tina

Hehe! Dagisfröken kanske skulle vara en bra terapiform för mig! :)

2008-10-09 @ 15:53:17
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0