INVENTERING

Ja...behöver jag säga något mer än så?!

Tiden gick iallfall väldigt fort på morgonen. Upp i OTTAN kl 4.30...Började kl 6, slutade kl 17! JIPPI! :D

Idag jobbar jag 12-21, vaknade kl 9.30 sov  11 1/5timmar inatt! Men ändå så var jag trött när jag vaknade!


Just nu så har jag rast på jobbet, har precis varit och köpt en 85%chokladkaka på Konsum! Läste nämligeni Friskis&Svettis tidngin att man GÄRNA skulle äta det! Det tycker jag var en mycket bra tillåtelse! :)


Jag längtar efter Daniel, jättemycket! Blir bara mer och mer kär i honom för varje dag som går!


För att hoppa till något helt annat, måste kolla upp min syn! Ser som en kråka, kan inte läsa! Allt blir bara suddigt och svart, allt åker ihop! Har varit hos optikern flera gånger...nu måste jag ta tag i detta på nytt!


Nu är rasten slut, Josie sitter här bredvid mig!

hej då!


Kommentarer
Postat av: tina

Tack för igår! Det var verkligen supermysigt! Vi måste ju ses oftare! :) Kram på er!

2009-04-19 @ 19:16:28
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0