MORD

Precis under mina fötter så skedde det ett mord igår! RACKARNS!! Det är inte säkert att jobba där jag jobbar asså! Jag jobbade 12-21 igår, kl 17.03 skedde det ett mord i garaget i kista galleria! Jag såg detta på aftonbladet kl 18! UCSHANAMEJJA vad läskigt!

Det brukar alltid hända massa läskiga saker överallt...men just här! På min arbetsplats! Det var inte kul!
Nu jobbar jag igen, hoppas på att folk är lite snällare idag!

...idag är det lördag, och nu har jag precis ätit en snickers! :) Nu ska jag ut och sälja kläder!

OVER AND OUT!

chirre, dirre, lärre, vurre...
Någon som fattar vad det betyder?

Kommentarer
Postat av: Evve

chips, dip, läsk och.... vet inte!??

2009-11-07 @ 18:52:45
Postat av: Johanna

Helt rätt...det sista är korv! :D

2009-11-09 @ 10:06:55
Postat av: jennaaaannn

hihihihihihi!!

2009-11-11 @ 14:19:41
URL: http://jenniestenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0