EN SNICKERS OM DAGEN ÄR...

...inte så bra för magen, men en då och då kan ju inte skada någon. Om man inte heter Daniel och är allergiskt förståss. Även fast det varken är fredag eller lördag idag, så passar jag på att njuta lite extra. Känner att jag behövde det, just idag! Eftersom jag inte kommer träffa Daniel förrens sent ikväll så kommer jordnötssmaken försvinna, så då kan jag pussa på honom hur mycket jag vill. UTAN att han får en allergisk reaktion! Bra va?!

Idag är det en lång dag...jag jobbar kl 10-19 och direkt efter det så åker jag på styrelsemöte...är nog hemma runt 22.30 skulle jag tro! Att åka hemifrån 8.40 och komma hem igen 22.30 tar på krafterna. Så det är därför jag unnar mig lite extra kalorier! Haha...tränar man så får man äta vad man vill! jippi!
Imorgon och iövermorgon så är jag ledig, mycket skönt! Då ska jag åka och träna, men jag vet inte riktigt vad det blir ännu.


På Torsdag ska jag, Alex och Jens gå på någon tv inspelning i frihamnen. vi vet inte mer än att det heter "Lördagsnöje" Spännande att se vad det är...Daniel vill så gärna följa med, men han har tenta på fredag så då är det inte så smart. Men om vi har tur så hakar han efter inspelningen.

Nu ska jag chilla dom sista minuterna på min rast! Ha det gött! Det ska jag ha! :)

Och om du ändå läser bloggen, får du gärna glädja mig med en kommentar! :D


Kommentarer
Postat av: nejbör ån de sekånd flår

:)ha det så bäst när ni besöker frihamnen.

ett litet <3 kan jag frikostigt skicka på dig också.

kram!

2009-10-22 @ 12:53:38
Postat av: pinnen

här kommer en kommentar från en läsrae,, hihi även jag har ju blogg nu, tss puss till dje ;D

2009-10-23 @ 20:59:13
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0