Fågelkvitter är som balsam för själen!

Idag har jag varit ledig, och det har varit underbart härligt! Har kännts som värsta sommardagen!
Vaknade 9,30 helt av mig själv, är mäkta imponerad...
Jenny och barnen var över en liten stund, det är så mysigt!

Jag "gick i skolan", och sen efter det så gjorde jag mig iordning och chattade med lite kompisar på fejjan...en bra uppfinning det där Fejsbock.
Pratade sen en stund i telefon med min vän Malin, saknar dig massor ska du veta!

Efter ett tag så blev jag sugen på att åka till Barkarby, ville köpa färg och måla om lite...sagt och gjort. Vädret har ju varit underbart skönt idag som sagt, fåglarna kvittrade och jag stormnjöd av min 30minuters promenad till Husman Hagbergs mäklarkontor där min snygge man sitter om dagarna! :) (när han inte är i skolan altså...) Han fick sluta kl 16 idag, så vi tog bilen och åkte iväg...först till Plantagen för att köpa jord till mina blommor...JA DET ÄR SANT! Jag har börjat med riktiga blommor, och inte bara plast...hehe får se hur länge dom är vid liv...
Vi drog runt i lite olika butiker, och sen åkte vi och köpte färg! Jag visar sen, när allt är utfunderat hur det ska bli, och kanske till och med när färgen är uppe på väggen! :D

Nu är grillen i full gång, Daniel, mästerkocken gör maten som vanligt! Potatisgratäng och grillad flärrefilé...jag "bloggar" ;)

Ska kolla på film ikväll, Shutter island, någon som sett den? Igår såg vi HURT LOCKER, den var sevärd. Se den! :)

Här nedan kommer bilder från dagen!


Höll ju på att glömma, jag har tagit bort preseningen över utemöblerna idag oxå, nu är det riktigt somrigt där ute! :)










Kommentarer
Postat av: Jenny w

Er underbara balkong:) där kommer vi hänga en del i sommar!

2010-04-17 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0