LEDIG

Sortera sortera sortera...




Idag har jag varit ledig, och det har varit underbart skönt!
Sov till klockan 11, skull nog kunna sova mycket längre, men man måste ju gå upp någon gång ;)

Först så pluggade jag, och kollade på min 5:e lektion 2,5h lång...
Sen gjorde jag en uppgift, skulle analysera en bild. Skrev ca 3500tecken, vilket är ungefär 1 1/2 A4.

Jag tog mig även en långprommenad utmed sjön och in i skogen, det var riktigt riktigt skönt! :) Njöt rejält av solen.
Och för att göra lite mer saker under dagen, så fick jag ytterligare ett ryck, jag började sortera alla viktiga papper. Sorterade in betalda räkningar i månadskategorier...det tog evigheter, för vi hade många räkningar! haha


Nu sitter vi här, jag, Daniel och hans syster Sofie! Vi kollar på hockey, eller ja, dom 2 kollar på hockey! Riktigt spännande DIF-HV71. SD 1-1

Vi har grillat idag med. Sommar känslor.

Nu orkar jag inte skriva mer! hej svejs




Grilla är gott


Hockeyn är spännande

Kommentarer
Postat av: Jenny w

:)

2010-04-25 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0