Shirley...

Sitter hemma i soffan och lyssnar på Shirley Clamp! Tycker om hennes röst supermycket, och sen är det ju ett litet plus att hon kommer från mina hemtrakter!

Bajs då...nu skulle jag ladda upp en bild från min iphone, skulle redigera den lite i photoshop först...men då kan man inte öppna bilden pg.a att det är fel format...vad innebär det?
Någon som vet?
Jag kan inte ens lägga upp en bild från min iphone direkt från bloggen...nähä! vad är vitsen med en kamera då? om man inte kan använda bilderna? Nu blir jag lite arg, haha...


jaja...jag ska nog överleva!

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: pia

saknar er med! Det var så trevligt sist ni var här. (är det iofs alltid;)



Vi ses på alex bröllop nästa gång men innan det så kommer ju Örjan 2 ggr i sept.



Ha det så gott, vi hörs, kram Pia o familjen

2010-08-06 @ 16:22:09
URL: http://livetpafyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0