25/12

Det har varit en lugn och skön jul. Just nu sitter vi och tar det lugnt, har precis sspelat Rummikub. Om några timmar ska vi åka hem till mamma och Christoffer och fira lite mer jul :)
Imorgon får vi se vad vi hittar på, troligen drar vi in till storstaden BORÅS för att spendera lite kosing. :) Daniel fick presentkort på MQ i examenspresent :) Så vi ska väl se om han hittar lite kläder.
Sen ska vi kolla om vi hittar lite saker till våra prisessor.

Inatt har förövrigt varit en riktigt jobbig natt...min halsbränna har varit enorm. Så jag fick gå upp och ta både en samarin och Omeprazol på samma gång...så efter ett tag så kunde jag somna om igen...men jag vaknar varje gång jag behöver vända på mig. Mina älskade bebisar trycker så ofantligt mycket på mitt högra revben, så att jag inte kan sova på höger sida...

Men men, jag ska inte klaga! Det är ju faktiskt så att det är TVÅ människor där inne som gör allt för att växa till sig. :)

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0