hjärtljud!

Så underbart det var igår och lyssna på bebisarnas hjärtljud! WOW, den som ligger till vänster hade 148slag, och den som ligger till höger hade 140slag...eller om det var tvärtom ;) hehe...minns inte! Jag kommer bara ihåg det underbara tickandet, som återigen visade att det är två livs levande människor inne i min mage!

Vår barnmorska är den goaste, gillar verkligen henne! Margareta Sederäng!

imorgon ska jag på läkarbesök, ska prata om sjuskrivningen, kommer troligen "gå hem" redan nästa vecka. Så då får det bli härliga promenader, och julbak! :D Eller? Kanske blir mest soffan, och vila! En sak är säker, jag ska försöka att inte bli för slapp iallafall!

Nu ska jag in och jobba, håller tummarna för att även denna dagen ska gå bra!

1:a December = Pappas födelsedag! GRATTIS!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0