Kärlek

Det har varit en helg med mycket intryck! I söndags så var jag hemma hos Emelia som fyllde 18 år! Det var jättemysigt att träffa alla. Daniel jobbade tyvär, men på kvällen så hämtade jag han på jobbet, och vi gick på bio! :)

På Torsdag är det daniels sista dag i skolan, sista tentan hade han i fredags... han fick B på den tentan! Näst bäst resultat! :) Så skönt med ett grymt resultat på sista tentan. Nu är det "bara" redovisningar kvar. Så nu är han i skolan och planerar för kommande dagar.

På lördag ska vi ha examensfest här hemma, då ska vi fira! :D

Jag ska nog äta lite frukost snart kanske...mina barn sover just nu! Borde igentligen vara vakna nu tycker jag, så att dom sover på NÄTTERNA istället! haha...

Jag älskar min familj!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0