ONSDAG 12:23


Just nu håller jag på att göra en till sats med KNÄCK. Igår gjorde jag och Daniel en, men det är ju så gott, så för att det ska finnas kvar till helgen så gör jag en till nu. Denna gången ska jag försöka att få dom lite hårdare. Jag tycker dom är godare hårdare...

Ikväll kommer Josephine hit och ska stanna till på fredag, hon ska på utbildning i stockholm. Men bor i Nyköping med sin kille. Jag tror att jag ska åka och handla en rgan idag, men jag vet inte om jag kan göra det...för jag kan ju inte bära upp de själv. Och Daniel är i skolan, skulle vilja ha det klart när han kommer hem :)





Kommentarer
Postat av: mockan

världens godaste knäck blev det

2010-12-22 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0