Bangkok

Vi har verkligen haft underbara veckor i detta land, men naganstans inom mig sa langtar jag hem. Inte hem till vardagen, utan till att kunna gora vad man vill i sin lagenhet, lyssna pa MUSIK!!! Umgas med sina vanner, ata svensk frukost, och middag! -TACOS-

Vi akte fran Samui kl6.30 1Juli. Vi kom fram till Ranong 1Juli kl 16.30...vi akte de sista 3-4timmarna i en supertrang minibuss. Jag fick nastan panik, for jag fick inte plats med benen! haha...kanske borde kapa dom ;) Vi akte i samma buss som nagra belgare, vi hakade pa till dom bungarna som dom blivit rekommenderade. 450bath for rum med, tv, varmvatten, och AC.
Ranong ar verkligen inte nagat stalle som jag skulle aka till om jag inte var tvungen. Fanns verkligen inte naganting dar att gora...fick aka taxi i 15minuter for att hitta naganstans att ata... hehe

Vi drog oss vidare till Burma 2juli tidigt pa morgonen, och den resan ar en historia for sig. Det regnade och regnade hela tiden vi var pa denna sidan av thailand...vilket gjorde mig oerhort nojd att vi inte valde att aka till krabi denna gangen!

Just nu sitter vi i internet rummet pa vart hotell. Vi har ett valdigt valdigt fint rum! Vi bor pa I Residence, bokade genom Agoda.se, dar ar det alltid rabatter! Fick 3natter for 3800bath...en natt kostar egentligen 3800bath! :) DELUXRUM aven denna gang! En UNDERBAR frukost, det fanns verkligen allt man kunde onska sig!

Idag ska vi ut och shoppa! I LOVE THIS! Haha, och planboken alskar det oxa, for hur mycket man an shoppas sa marks det inte i plankan! Daniel kopte 3st par shorts for 100kr. det ar skrattretande!! NU DRAR VI!!!



sahar fint ar vart hotelrum!



Vy fran ett annat hall!


pool pa taket! :)



Shoppingparadis! :) Vi var pa bio har igar och kollade pa Twillight. 70kr for oss tva tillsammans!



Kommentarer
Postat av: Mammutten

Va härligt att höra om allt. Vi är också i slutet av vår semester. Är just nu nära Rimini. Ska bli så roligt att ses när vi alla kommit hem. Kraaaam

2010-07-04 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0