www.favoptic.com

Hittat en UNDERBAR sida!
Som ni vet vid det här laget så ska jag skaffa glasögon, och eftersom mina ögon är så gamla, slitna och ruttna, så behöver jag PROGRESSIVT glas - PRECIS, som alla tanter och farbröder har!


Men jag har hittat en fantastiskt bra sida, har tagit hem 6st provbågar, få se hur dom passar min fejja!

Här kommer en bild på mina favvisar...






Ska även testa dessa...men jag tror inte dom passar så bra! Men vi får se!



Jag är glad!

För normalpriset på ett par progressiva ligger på mellan 7000-9000Kr. Men på denna sida, kostar dom endast 1300 inkl ALLT!!

BRAIGT VA!?

Kommentarer
Postat av: jennaaannnn

Peeeerfa!

jag röstar för de första brillorna :) de är sketasnygga...

kramizzzz

2010-03-24 @ 23:53:55
URL: http://jenniemaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0