KOD 1000 GÄLLER!

 

Idag när vi var på IKEA så ropadet dom ut i högtalarna, att kod 1000 gällde. Efter en stund så ropade dom ut att vi var tvugna att utrymma varuhuset, OMEDELBART! Vi skulle lämna området...läskigt. Vad ska man tro? Bomb? Brand? Eller vad var det? Vi satt och åt, och fick så fint gå ut, med alla andra virriga personer. Barn grät, vuxna knuffades, men vi kom ut.

Efter ett tag fick vi reda på att det skett en stor Vattenläcka, att bottenvåningen haft 5cm vatten på vissa ställen...Det var rena skyfallet ute idag...
Jag tror varuhuset var stängt ca1timme!
Nu ska jag lägga mig, är så hungrig att jag inte orkar skriva mer.

 

GOD NATT
Nästa onsdag åker vi! WIIIHIIIIOOOO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0