Fotbollsmatch?

 

Inatt är första gången som mina underbara tjejjer väcker mig mitt i natten. Dom har rullat runt, sparkat, hoppat, skuttat, ALLT för att få mammas uppmärksamhet! Precis som att dom får för lite av det ;)
Jag har väl kunnat sova någorlunda bra, men jag har mått illa oxå till råga på allt! Men vad gör det? Mina guldkorn lever ju iallafall! Vilket är det viktigaste!

Vi har pratat mycket om att våra kommande barn ska börja på någon sportaktivitet av något slag. Tror att detta är bra för självkänslan. Sen får vi väl se om de kommande tvillingarna vill hålla på med samma sport. Men jag tror att fotboll skulle vara något för dom! :)

 

Nu sitter jag här och har ätit klart min frukost, "farmors frallor" bakade av mig. :) Mycket gott, sen en mugg te. Problemet när jag dricker te på morgonen, är att jag oftas glömmer bort att ta mina vitaminer...tydligen inte så bra att ta järntabletter osv, i samband med tedrickande, då det inte blir samma effekt.

Ha en bra dag! Är hemma igen från jobbet om ca 12timmar...ucha, låter inte så lockande när man säger så...men det är OK! Några veckor till, sen går jag på "mammaledighet/sjukskrivining".


Kommentarer
Postat av: Matilda - Nu med Bebis i magen ♥

Jasså kommer du gå hem mycket tidigare? Har du fått havandeskapspeng beviljad?

2010-11-26 @ 10:34:27
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej, inte havandeskapspenning. Men jag kommer bli sjukskriven tidigare. Tvillinggraviditet är en s.k riskfylld graviditet. Med risk för förhörd blodtryck, för tidig födsel, havandeskapsförgoftning etc... Plus att när jag är i vecka 30, så är jag lila tjock som du är i v.40 ;).

2010-11-26 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0