heldag...

För er som undrar så är bebisarna beräknade till 22 Mars.
Men tydligen så sker 25%av tvillingfödslar innan v.36, 50% sker just v.36, samt 25% efter v.36. Så vi får se när våra diamanter ser dagsljus för första gången.

Idag har jag spenderat mina timmar tillsammans med min goda vän Jenny, som jag även är lyckligt lottad över att bo granne med :).
Vi har varit på IKEA, samt kikat runt i sveriges största galleria - JAKOBSBERG ;)






KÄLLA: http://isbjarne.blogg.se/


Just nu så lysnnar jag på den mycket vackra sångerskan SEPTEMBER - Mikrofonkåt. Riktigt bra version! :). Har upptäkt hur bra "så mycket bättre är". Har du sett något avsnitt?


KÄLLA: http://bronten.com/


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken fin ny design du har gjort på din blogg. Mysig rubrik också!!!!!!!!

2010-11-25 @ 23:38:13
Postat av: Johanna

Tack så mkt! Värmer i hjärtat :) saknar er! Kram

2010-11-26 @ 00:29:48
Postat av: Matilda - Nu med Bebis i magen ♥

haha vi var först beräknade till 23 mars, sen ändrades det på UL =)..



Ja jag såg att du hade en blogg efter du skrivit att du var gravid på FB så jag var ju tvungen att börja läsa.;)



Jag mår bra fast jag är så sjuuuuuukt trött hela tiden och fruktansvärd halsbränna på nätterna. Men det är det värt!



Hur tufft är det inte att ni ska få tvillingar?!?!! Hur känns det?

2010-11-26 @ 07:33:10
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0