Magbild :)

Idag är jag ledig från jobbet, vilket är väldigt skönt! Sov till 9, men låg och drog mig till 10.30 :D Underbart!
Livet rullar på, magen växer för varje dag...jag börjar redan känna mig otymplig. Svårt att böja mig net, känns verkligen som att man mosar bebisarna då!

Vi har två livliga små tjejjer där inne, dom sparkar och boxas. Igår kände även Daniel en liten puff, överlycklig blev han! :)
Jag förstår verkligen att det betyder mkt för honom att känna bebisarna, jag känner ju hela tiden.

Direkt när jag vaknade, började jag baka. Så nu har vi drygt 30goa frallor i frysen. Farmors frallor är dom bästa! :)

Här kommer en liten magbild!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är såå glad för er! Två små töser, sicka sötingar det kommer bli. Världens lyckligaste er!

2010-11-11 @ 18:02:30
Postat av: Mikaela

Åååh kul två små tjejer! Fiiiiin mage :)

2010-11-11 @ 19:54:03
Postat av: Hanna

Mysigt att få se fina magen. Oh vad gott med frallor. Stämde det förresten med "måtten" i receptet efter "min uttydning" förut? :-)

2010-11-11 @ 20:42:27
Postat av: Majo

Stort grattis ännu en gång, dubbel lycka <3 Hoppas att allt är bra med dej. Kram!

2010-11-14 @ 11:56:03
URL: http://lillahultet.blogg.se/
Postat av: madde

Hej Johanna!! Berättade för Ebba att hennes gamla johannafröken skulle få två bebisar, hon blev superglad för din skull(hon kan prata om dej fortfarande). Ebba fick ju en lillebror för 16 månader sedan...Kram och lycka till//ebba och madde

2010-11-14 @ 13:58:27
Postat av: Johanna

vad glad jag blir för era kommentarer! :D

Madde, vad kul att du läser bloggen! Du får hälsa Ebba! :)

2010-11-15 @ 15:01:36
URL: http://dajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0