Fredag igen!

Dagarna går så otroligt fort! Vi njuter så mycket det bara går!

Vi börjar se personligheter i tjejerna. Amanda är mer envis och blir arg när det inte blir som hon vill. Liv hon tar det mest lugnt, och skriker bara då det verkligen är någonting. Just nu ligger dom och sover, men vi ska snart väcka dom så att dom sover inatt!

Natten som var ville Amanda inte somna! Hon var arg! Men det som fick henne tyst var diskmaskinen...kändes lite grymt men vi ställde henne tätt intill diskmaskinen liggandes i hårdliften, och då somnade hon med en gång. Man ser rakt in till köket från vårt sovrum, så vi hade koll på henne hela tiden!
När hon legat där ett tag gick vi och hämtade henne...men då vaknade hon förstås... Gick inte att ställa tillbaka henne i köket...
Jag gick ut i vardagsrummet och myste med henne. Fick tända lampan, annars började hon gråta! Hon ville bestämma att det inte var natt! Jag bunkrade upp med kuddar, så att jag kunde somna sittandes! HAHA
Tillslut somnade även våran bestämda lilla primadonna i min famn. Kl var 02 när vi gick in i sovrummet.

Det blir mycket fotande. Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.




Liv ligger i hårdliften och vilar efter ett skönt bad.

 

 


Mandy tycker det är skönt att sova...
men inte på nätterna när mamma och pappa vill! :)

 


Amanda håller om mammas älsklingsgossedjur Ruff.
(Denna fick jag när jag var 5-år)


Liv tycker det är mysigt att hänga med farsan!

 


Såhär arg kan man vara...

 


Och då är detta räddningen för mamma och pappa...



Kommentarer
Postat av: rebecka

Blir lika glad varje gång jag läser dina inlägg Johanna, vilken energi och glädje ni har!! Och helt underbart söta små töser såklart!

2011-04-01 @ 19:15:12
Postat av: jenny

Jag smälter!!

2011-04-01 @ 23:15:24
Postat av: jenny w

Johanna, när William kommer måste du knäppa någon bild på honom. Så grymma foton du tar!! Är det kameran eller du som är grym?;) Jag misstänker helt klart att det är en jämn mix av båda!!

2011-04-01 @ 23:20:23
Postat av: Majo

För att vara så små så kan de verkligen vara bestämda... det ser jag på vår lille kille här hemma också.

2011-04-02 @ 10:33:14
URL: http://lillahultet.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vilka fina bilder! Och va´ roligt det var att ha er här i går! Längtar redan efter nästa gång!

2011-04-02 @ 19:21:14
Postat av: Sarika

Dom är så fantastisk söta! Jag håller verkligen med, du skriver så vackert. Blir så roligt för dom att läsa när dom växer upp till stora tjejer!

kramar

2011-04-03 @ 18:53:12
Postat av: Madde

Underbara prinsessor!! De kommer långt med sin envisenhet..(du kommer väl ihåg min Ebba...hon vet fortfarande hur det ska vara...)kram till er fina familj!

2011-04-05 @ 06:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0