Lördag 16:e april

Bloggar via mpbilen, jag såg att all text blev i ett enda stycke igår när jag läste! Tyvär inget jag kan ändra på... Hoppas det funkar att läsa ändå. Tycker själv det är jobbigt att läsa en text på det viset! Inatt sov vi relativt bra. Vi la oss dock alldeles för sent... Tror vi somnade kl 01! Matade kl 04 och sedan kl07, då ville inte liv sova vidare. Men det gjorde Amanda. :) Tjejerna fick bada imorse, i morfars kökshandfat. Hur skönt som helst! Nu är vi påväg hem från GEKÅS, gjorde riktiga fynd, precis som vanligt! Och kom inte ut med någonting som var onödigt faktiskt. Var riktigt effektiva, tror vi klarade av varuhuset på 2,5h. Nästan rekord! Hittade 2st svarta solparaply till vagnen för 99:- st. En babywatch (350kr), perfekt att ha när älsklingarna vill sova ute i vagnen. Ett par vita leggings (30kr). Strl 44 funkade bra! :) Några vita omlottbodys. (30krst) Pyamas med pettson katten Findus på. (60kr) var faktiskt söt! Inte sådär puttinuttig som saker brukar vara. Massor med våtservetter (72 pack för 6kr och 8kr st) MAM Nappar, 0-6mån. Tvåpack för 35kr. 2st napphållare med behållare 20kr styck. Solskydd till bilen 2pack 10kr. Amningsilägg 50pack för 35kr från natusan. Nu ska vi hem till min far och äta tacos! Trevlig kväll på er vänner Jag hittade en jeansskjorta(139kr) och en snygg randig tröja(119kr) till mig.

Kommentarer
Postat av: mockan

vill oxå till gekås. Typiskt att ni hann köpa en babywatch, jag tänkte ni skulle få våran som jag hittade idag. ha det bra nu.

kram

2011-04-16 @ 22:33:41
Postat av: jenny

Det var så himla kul att få träffa er och Amanda och Liv. Så otroligt fina, helt underbara. Fortsätt lycka och hoppas att ses igen.

2011-04-18 @ 21:48:42
URL: http://lovemejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0