Igår var en rolig och händelserik dag! Änt...

img_3907 (MMS)

Igår var en rolig och händelserik dag! Äntligen fick vi till en träff med en "blogg-kompis". Det finns dom som undrar varför man bloggar, om det är nödvändigt etc. Jag säger att jag bloggar för att folk som är intresserade av en tvillingförälders vardag ska kunna ta del av mina vardagsbestyr. Men även för att mina vänner och släktingar som bor  långt ifrån oss ska kunna följa oss på håll. Några månader innan jag skulle föda så var det en tjej som skrev på min blogg, det visade sig att hon oxå bar på två. Vi har haft kontakt sen des, mejlat till varandra på nätterna när vi inte kunde sova pga alla krämpor... Haha. Det var så underbart, jag minns hur snabbt man kunde få ett svar, trots att klockan var mitt i natten! :) IGÅR SÅ TRÄFFADES VI I VERKLIGA LIVET! Det var så roligt, deras juveler oscar och selma är tre dagar äldre än våra tjejer! Det var myaigt och vips hade vi varit där i drygt fyra(!?) timmar :)! Kan lova att vi träffas igen! Tack Helena och Benjamin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0