det går upp, och det går ner...

Jag sitter i soffan och bokstavligen trycker i mig after eight. Den enda verkliga chansen att vara säker på att få i sig något, innan dom vaknar. Vilket liv! Kaffet i muggen har redan blivit kallt, men jag orkar inte värma det...

Idag har det varit lite jobbigt... dom är inne i en riktigt krävande period nu. Iallafall tycker jag det som är ensam med dom, men så fort vi åker iväg och gör något annat så brukar dom sluta gnälla.
Jag älskar mina tjejer över allt annat på denna jord. Dom testar mitt tålamod 100 gånger om dagen, men jag tar mig igenom det och blir starkare!

ikväll åker vi och fikar hos några goda vänner! Skönt att fly ifdeån detta kaos! haha


Varför kommer inte instrumenten upp till oss igen mamma?


Amanda leker titt-ut!



Lite härlig förmiddagsvila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0