Tisdag

Idag har det hänt ganska mycket, iallafall för mig. Daniel var hemma idag oxå, och känner sig frisk nu. Maten går ner och huvudvärken är borta.

Jag har haft hosta mer eller mindre konstant sedan i augusti... Har gått på två starka antibiotikakurer, men dom har inte hjälpt. Så idag var det dags för ytterligare ett läkarbesök, denna gången blev det blodrov! Det är verkigen något som jag hatar! Ucha! Höll på att svimma denna gång, började flimra för ögonen och sjuksjöterskan bad mig börja vissla. Jag spände tydligen kroppen så mycket att det inte kom något blod, och jag dom tyckte att jag var så avslappnad det bara gick! Haha efter ett tag visslande på någon fin melodi, började blodet flöda! ;) (fick knappt ut något ljud haha)

Efter detta var det dags att hämta ut mitt nya jag - mina glasögon! Underbart skönt!

Nu ska jag sova! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Väldigt snygga glasögon!

2011-12-14 @ 10:27:27
Postat av: Ida aka Eedaaa

Riktigt snygga ^^

2011-12-14 @ 12:49:15
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Marianne

villka snygga glasögon. Sådana ks. Inte bäras upp av vem som helst, men på en snyggimg som du sitter de perfekt.

2011-12-15 @ 04:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0