16 FEBRUARI - ONSDAG

Vi är så lyckliga!
Var på ultraljud imorse för att kolla så att våra små flickor växer som dom ska!
Vi hade hoppats på att dom skulle väga 2000gram nu. MEN, dom vägde mer!
Tv1 2100gram, och TV2 2170gram.
Och vet du vad som är så underbart gulligt!! Flickorna låg med ansiknena mot varandra och kikade!

Tjejen som gjorde ultraljudet var så gullig, hon skrev tillochmed ut bilder på våra älskling.
Det har vi inte blivit erbjudna tidigare, förutom vid första besöket.
Nu fick vi en underbart söt profilbild på Tvilling 2, samt en bild där man ser deras huvuden tillsamman.
Tvilling1, ligger så långt ner, så att det var svårt att mäta hennes huvud :) Så antagligen var det svårt att få ett foto på henne. Men bara det att barnmorskan gav oss bilderna, utan att vi ens bad om det gjorde oss oerhört glada!

Tänker inte lägga upp bilderma, för dom vill vi ha för oss själva. Iallafall ett tag, men om du kommer hem till oss, så får du gärna se dom!

Föressten så är jag väldigt nyfiken på vilka det är som följer bloggen!
SNÄLLA kan du inte skriva något, så att jag vet?
Jag vet några, men långt ifrån alla besökare.
Det är ju upp emot ett 60-tal som läser bloggen dagligen!! :)

Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem, sen ska vi hem till Hannah, Daniel och Jeremiah på lite mat och spelkväll!

Kommentarer
Postat av: Elin B

Jag är en av dom 60 som tittar in, men kanske inte varje dag ;).. Följer med spänning era tjejers ankomst till världen, fy va fräckt med tvillingar.. Myys.. Ja nu vet du iaf om mig som besökare.. Lycka till när de väl är dags... Kraaam

2011-02-16 @ 18:34:11
Postat av: madde

Hej Johanna!!

Föjljer din blogg med spänning, det är en häftig känsla att vänta barn men att ha två liv i magen måste vara något alldeles extra!! Lycka till och många kramar Madde och Ebba..

2011-02-16 @ 18:59:10
Postat av: Lina Jensen

Hej Johanna!



Jag är en av alla som följer din härliga blogg :)



Lycka till nu, och tack för att du delar med dig!



Kram Lina

2011-02-17 @ 18:10:55
Postat av: Marianne

60 besökare om dagen. Det var inte dåligt. Som du vet Johanna så är jag en av dem Vilka glada nyheter man fick läsa idag!! Kram till er alla fyra från flickornas farmor.

2011-02-17 @ 19:38:53
Postat av: Kerstin

Hej Johanna!

Jag följer din blogg med spänning - flickorna kan ju komma när som helst nu!

Kram Kerstin

2011-02-18 @ 04:03:45
Postat av: Kristine Yngfors

Hej! Jag läser er blogg ibland! Kul att se att allt går så bra för er. Ni är verkligen så fina och underbara! KRAM Kristine

2011-02-18 @ 12:58:10
URL: http://kristineyngfors.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag läse

2011-02-18 @ 22:15:50
Postat av: jenny

Jag håller också koll på dig.

2011-02-18 @ 22:17:16
Postat av: Rebecka Appelfeldt

Jag kikar också in här då och då och ser hur ni har det :) kram

2011-02-19 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0