3:E FEBRUARI - TORSDAG

 

Hej vänner!
Vet att jag varit dålig på att lägga upp magbilder. Men här får ni två från gårdagen.
Vecka 33+0, så nu är jag inne i min 34:e graviditetsvecka. Vilket innebär max 6-7veckor kvar tills våra prinsessor kommer ut!

 

Jag väger numera 90,5KG. En viktuppgång på ca 16KG. Omfånget på kaggen är 120CM! :) hehe, vilket innebär + 28cm sedan starten i juni.

Jag kan inte ha mina älskade vigselringar längre ;( det känns inte så roligt, men jag tror att man ser att dom suttit på mina fingrar, för det är röda märken runt ringfingret! hehe



Igår var vi på informationsträff på förlossningen, på Karolinska i Solna. Det var verkligen en bra föreläsning, fick lite ont i ryggen av allt stillasittandet men det gick bra ändå!

Idag ska jag till läkaren, får se vad han kommer fram till angående mina konstiga "anfall"... kanske är det migrän? Jag har aldrig haft det tidigare, men det var en godvän som sa att det kunde vara det, att hon själv fick det under graviditeten.


Den 1:a februari så kom lille Jeremiah till världen, Hannah & Daniels efterlängtade guldklimp! Nu vill jag träffa honom, och lukta på och gosa med liten bebis. GRATTIS ÄN EN GÅNG!

 

 

IMORGON FYLLER DANIEL 28ÅR! DET SKA VI SANNERLIGEN FIRA! :)


Kommentarer
Postat av: jennaann

Ååååh vilken härlig mage :)

mkt vackert!

Hoppas att du mår bra i övrigt, trots ögonflimmer o migrän!

Kramar

2011-02-03 @ 17:38:17
URL: http://jenniemaria.devote.se
Postat av: Anonym

En sån fin rund och go mage du har Johanna... Mysigt!

Hoppas att läkarbesöket går bra och att allt ska vara bra och fortsätta så hela vägen...

Kram Majo

2011-02-03 @ 21:31:30
Postat av: Alex

Så underbar magen ser ut!!!!! Längtar efter våra tjejer nu!! ;)

2011-02-08 @ 21:23:45
URL: http://theplaceofalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0