8 FEBRUARI - TISDAG


Min kropp har börjat samla på sig rejält med vätska. Detta visar sig i att jag inte kan ha mina vigselringar på mig längre... men oxå att jag fått väldig värk i mina leder.
Jag har fått en remiss till en sjukgymnast, så att jag kan få låna hem skenor att ha till mina handleder. För det är i fingrar och handleder som jag har ont. Just nu har jag lindat in händerna med bandage.

Jag ska även prata med sjukgymnasten angående min foglossning, se vad hon har att erbjuda där.
Jag längtar så mycket efter att kunna ta promenader, nu ligger jag bara hemma i soffan och tar det lungt. Kan inte gå ut och gå, för då får jag ont. Plus att jag riskerar att halka...haha, och nej, jag har inga dobbar att ha till skorna!

Jag ska nog köpa mig en gördel, att ha efter förlossningen. Detta för att få ihop mina magmuskler lättare. Det är många som säger att det är guld värt att bära en gördel, och att magen drar ihop sig mycket snabbare!

Imorgon har jag gått 34:a fulla veckor. Tiden går snabbt!
Ni får komma när ni vill, vi längtar efter er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0