13 JANUARI - HELDAG

Godmorgon godmorgon.
Ännu en morgon att vakna upp till. Daniel är på jobbet, ska bara jobba halvdag idag då vi ska uträtta några viktiga ärenden på eftermiddagen. Bl.a så ska vi på "Föräldrarkurs", på försäkringskassan... Sen ikväll så ska vi på Musikal med Daniels jobb. Romeo & Julia på GÖTA LEJON. Det ska bli mysigt!
Igår kände jag mig lite krasslig, och tänkte att jag inte skulle orka med dagens utflykter, men idag så känner jag mig mycket bättre!





Nu börjar nästan även jag tröttna på detta snöväder...jag brukar inte klaga på vädret, men det är så svårt att gå när dom inte plogar tillräckligt bra! Jag som går som en pingvin redan när det är barmark, ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu! :)
Igår fastnade Daniel med bilen här ute i all snö, och VIPS så är det tre grannar som är ute och hjälper honom, två av dessa har vi aldrig pratat med innan! TÄNK vad härligt med goa grannar.
Jag själv fastnade med bilen i förrgår...då fick jag oxå hjälp. Jobbigt när man fastnar i snön... det är inte precis så att man kan flytta på bilen själv heller! hehe ;)

Jag tänkte på en sak... när jag går, så går jag med hälarna först så att det dunkar... och det borde ju höras ganska mycket ner till våra grannar. MEN hur HÅRT i golvet går inte dom då? Om det hörs UPP till oss?? hehe..



Detta är en bild hur bebisarna ser ut om en vecka, hittade inte någon för vecka 31.


Igår så gick vi in i vecka 31. Magen växer. Väger just nu 88KG på morgonen, vilket innebär en viktuppgång på ca 15KG. Men jag tror inte att jag gått upp så mycket på "övriga kroppen", några centimeter här och var, men inte så mycket...ännu. Men det är några veckor kvar, och bebisarna ska bli några kilo tyngre, vilket innebär att jag kommer bli tyngre. Jag lär samla på mig mer vätska oxå.


Nu ska jag göra mig iordning! Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna. Anton sa innan han gick utanför dörren att du söker mig. Jag hittar inte min telefon så jag kan inte ringa dig. Hoppas att du ser det här. Jag är hemma med sjuka barn. Oliver sover och Emily vill inte vara själv så jag kan inte springa över.

2011-01-14 @ 13:55:19
Postat av: Johanna

Hej Jenny.

Så du hittar inte din telefon ;) hehe...

Jobbigt att barnen är sjuka igen. Jag undrade ifall vi skulle hitta på något. Är lite rastlös här hemma...hehe. Är dom mycket sjuka? Eller bara förkylda?

2011-01-14 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0