21/1 Fredag

Ligger i soffan, är helt slut. Fast jag inte gjort något speciellt ansträngande  idag...hehe :)
Lagade fläskfile, med potatisgratäng och hemmagjord Bea sås, fyyy vad den såsen var god! TACK ANNA för reseptet!! Mumma!! Jag åt med sked, haha! :)
Sen blev det fruktsallad till efterrätt, ja, ni ser ju vilken praktisk hylla jag har numera! :)

 

Daniel är iväg på Kick-off idag. Blir borta till sent ikväll, unnan verkligen honom detta...hoppsa att kvällen blir lyckad! Temat för kvällens fest var Rock-tema. :)

Jag ska bara vara hemma tror jag, och umgås med mina vildingar i magen. Jag är igentligen sugen på godis, men jag ska nog hålla mig tills imorgon...jag har faktistk ätit lite godis varje dag denna veckan...så jag kanske bör hålla mig borta från denna frestelse iallafall för EN kväll?

Haha...ibland tror jag att jag ska kissa på mig, dom trycker på min blåsa något innerligt vissa stunder! Haha, en märklig känsla.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Fin hylla! Fint innehåll.

2011-01-22 @ 00:01:22
Postat av: jenny w

Hej var det idag du skulle till Kista? Jag är på i så fall. Har försökt nå dig på tfn. Kram!!

2011-01-24 @ 10:23:48
Postat av: jenny w

Var det idag du skulle till Kista? Jag är på. Har försökt nå dig på tfn.

2011-01-24 @ 10:30:46
Postat av: Anonym

Såg inte att mitt medd kommit fram:)

2011-01-24 @ 10:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0