27/1 TORSDAG

Veckorna bara rusar iväg, redan torsdag. Igår gick jag in i vecka 33...inte långt kvar nu!

Idag har det varit en mysig dag, har varit och fikat med Jenny och Hanna på Parsley. Vi satt där i 3,5timme :) Supermysigt!

Nu väntar jag på att min lasange ska bli klar i ugnen, gjorde ett storkok. Det har jag gjort nu de senaste middagarna, så att man har matlådor när det behövs.

Jag har kommit på hur ostrukturerad min blogg är...man kan ju inte hitta några gamla inlägg utan att gå igenom varje månad var för sig...orkar inte direkt länka varje inlägg manuellt heller nu i efterhand... Är det någon som vet hur man gör detta på smidigast sätt?

Ikväll så ska jag och Jenny hem till Anna-Linn och mysa lite! :) Imorgon ska jag, Jenny och Monika på "Me & I"- Party hemma hos Lina.

Småtjejjerna i magen mår bra, dom hickar allt mer, men kickarna har inte börjat avta ännu... Jag har kommit på hur mycket jag egentligen tycker om när dom sparkar och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0