28/1 FREDAG

Godmorgon säger vi... kl 12 vaknade jag idag! UNDERBART att sova så länge! Speciellt när man somnar så sent! :)

Igår var en händelserik dag, och jag var helt slut efter dagens schema... men det var ändå ingenting som var ansträngande precis..haha! Att sitta och fika i tre timmar, laga middag, och sen sitta med goda vänner och fika och snacka på kvällen...hur trött kan man bli av det? :) Jaja, nu är jag iallafall utvilad på nytt!

Hittat en väldigt bra sida som heter CAMPADRE Där finns det massor med roliga rabatter, för ALLA!



Tex har dom campanj från CULTdesign nu,
denna flaska får man för endast 59:-, ordinariepris 129:-! Hur snygg som helst ju!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så skönt att du fick sova så länge. Jag tänker mycket på dej och tjejerna.

2011-01-29 @ 23:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0