31/1 MÅNDAG

God förmiddag!
Klockan ringde 6.50, snozade i några minuter. Kl 8.00 var det dax för första föräldrarutbildningen. En riktigt bra utbildning, som man går på genom mvc.
Barnmorskan gick igenom många områden, och man fick veta mer angående smärtlindring etc. Fick se en film om förlossningen, den var verkligen hur bra som helst.

Imorgon är det dax för ytterligare ett Ultraljudsbesök på Karolinska i Solna. Sedan på eftermiddagen ska vi till barnmorskan på kontroll.
På onsdag ska vi till KS igen, för att gå på deras kurs angående dagen D.

Nu ska jag slappa framför tv:m och käka frukt!
Jag märker mer och mer hur mycket vatten jag samlar på mig, för mina ringar sitter fast som bara den. Måste försöka få bort dom nu, och hänga dom runt halsen eller något! Igår när jag fick av mig dom, så såg jag att jag hade börjat få röda "skavsår" runt fingret... :(

Yes, ha det bra!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0