Måndag 10/1-11

Sitter i soffan och har precis ätit frukost bestående av en tallrik yoghurt med flingor och en banan. En grov macka med ost och marmelad samt ett glad jouice.

Natten har varit bra, har har sovit gott...bara vaknat några gånger. Men ingenting som varit störande.

Jag börjar tycka endel sparkar är obehagliga...igår när vi var hemma hos goda vänner så var det ett väldigt bökande inne i magen. Jag kände och såg små vassa kroppsdelar puta ut, dom drogs från ena sidan till andra, säkert 30cm...och det gjort OOONT! Riktigt riktigt ont!! Ucha...asså, jag älskar när dom visar att dom lever. Men när det känns som att jag kommer få världens blåmärke för att dom sparkar och trycker så är inte alls roligt! ;(

Idag ska jag bara ta det lungt, jag känner mig lite förkyld. Har tagit en alvedon för huvudvärken, sedan är jag mer täppt i näsan än vanligt.


Lyssnar just nu på den här killen! Underbar röst!



Kommentarer
Postat av: Dajje

God morgon fina lilla du!

2011-01-10 @ 11:56:49
Postat av: Anonym

Själv har jag legat i sängen heeela dagen:=)hehe. glider då och då upp på toa eller för att rota i kylen iklädd ett par för små shorts, ett linne som täcker halva magen och grå tubsockar. Tar igen mig lite, helt enkelt!

Du bär på starka brudar! KRAM/ white trash next door.

2011-01-10 @ 15:53:17
Postat av: Johanna

Haha Jennie!! Ditt inlägg är underbart! Jag hänger fortfarande i soffan... du bär på en cool kille i din snygga mage! <3 ;)



2011-01-10 @ 15:59:27
URL: http://dajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)<3

2011-01-11 @ 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0