Prylar

 

Igår tog jag och tjejerna bilen, och begav oss 8mil norr ut. Nämligen till Kusinerna i Björklinge. Resan gick bra, men jag fick stanna till två gånger pga av skrik. Jag lyckades att ge nappen några gånger, trots att dom sitter i baksätet. Inte så jättelätt, men det gick...

Vi har fått låna massor med roliga prylar av Ylvas syster. Lägenheten är full, och nu är det ett MÅSTE att flytta till större ;) haha.
Emelia skulle iväg och jobba 15-21, men vi fick iallafall träffas några timmar.
Hemresan var lite värre, Amanda var jättehungrig och skrek i en halvtimme...jag drog på hög musik...stackarn!

Nu har Amanda precis vaknat upp från en liten tupplur, Liv somnade precis inne i sin säng. Vi ska vänja dom av vid att inte sova med mörker på dagarna, det blir så svårt när man är borta, för dom har svårt att sova längre stunder i ljus.

 

 


Vi är tvillingar, men brukar aldrig ha likadana kläder på oss :)



Hemma hos Bosse och ylva, här i en "myspöl".

 


Amanda myser i hängmattan med Zacke.

 


babygymmet är roligt, men det börjar bli lite trångt nu.

 


Bildbevis på att det är trångt hemma.

 


Såhär söt är man när man måste ha hörselkåpor på sig när mamma och pappa renoverar.




Kommentarer
Postat av: Emelia

ja det var jätte mysigt att träffa er! ja jag kommer så fort jag kan haha :) pussa dom söta från mig (inklusive dig då) haha <3

2011-07-20 @ 23:27:04
URL: http://emeliasusanna.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0