Svetten rinner...

Haha, trots att jag precis duchat är jag precis genomsvett...och hungrig, hjälp! haha, BVC nästa...och sen IKEA med hannah och äta!

Jag toppade mitt slitna hår igår, och tänkte ha det utsläppt idag, men det klibbar ju bara fast överallt ju! HAHA, jag skrattar åt mig själv, är man inte väldigt lättroad då?

På tal om något helt annat, så har vi tre grannpar som hatar varandra, roligt va! Och vi försöker vara snälla mot alla, men vem man än umgås med är det skitsnack...det är då det kostar att stå på sig och berätta hur trevliga dom där grannarna är! Igår drog jag ner till goa Anki och Pär på en kaffe, och tro det eller ej, det var gott med kaffe. Eller det kanske är bara för att jag fick mig en liten paus som jag tyckte det? Dom är stammisar på glassbilen oxå, så igår blev det en lakrispuck! mumma!

Oavsett om detta inlägget var värt att skriva eller inte, så älskar jag livet och min familj. Även om det är Kaos för det mesta, och vardagen fått en helt annan innebörd-som jag i min vildaste fantasi inte kunde föreställa mig. Så njuter jag! För det mesta iallafall! ;)

Nu får jag väl ta hand om dom två små :)



Några från min underbara släkt på Visingsö.
Amanda är i Morfars famn.


Liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0