1 VECKA IDAG!

Jag är så kär i mina barn! Wow, tänkt att jag är tvåbarnsmamma! Helt otroligt!
Idag har vi varit föräldrar i en vecka! Helt underbart! Tänker tillbaka på vad jag gick igenom förra torsdagen kl 22.30! Är så grymt tacksam över att jag klarade av det!

Inatt fick vi sova otroligt gott. Somnade kl 22.30 efter att vi gett dom mat. Daniel kan hjälpa till eftersom jag både ammar, och pumpar. Strax efter 23 sov vi alla fyra.

Kl 03 var det dags att mata ytterligare en gång. Vi gjorde så att vi tog upp dom, utan att prata med dom, eller tända några lampor. Blöjbyte ägde rum inne i vårt sovrum. Allt för att få dom att förstå att det inte är dags att vakna upp!

Fyra timmar senare vid 7 blev det mat för tredje gången. Vi måste ställa klockorna för att väcka dom, annars tror jag dom skulle kunna sova hela natten utan att vakna. Har hört att detta är vanligt för barn med låg födelsevikt. Men vi hoppas på att det håller i sig ;)

Vi somnade om efter morgonmatningen, och sov fram till 11.30. Underbart skönt! Vi har varit utvilade idag!

Dagen har varit soft, vi har bara myst med varandra. Åkte till Willys och handlade mat på kvällen. Känns bättre att göra det idag, än imorgon.

Häromdagen kom våra äldre grannar över med ett fint kort och lite pengar till flickorna. Så otroligt gulligt av dom! Igår var vi iväg och köpte lite kläder för pengarna. Ett par coola röda brallor, en snygg röd randig klänning, en jeansklänning och ett par vita mjuka byxor.









Kommentarer
Postat av: jenny w

Helt otroligt FINA tjejer!!!

2011-03-25 @ 11:54:48
Postat av: madde

De är sååå vackra era flickor! kram till er. Ebba hälsar så gott!



2011-03-25 @ 12:33:06
Postat av: Majo

De är så fina era flickor!!!! Njut!

2011-03-27 @ 16:16:18
URL: http://lillahultet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0