14:e Mars

Hej alla underbara bloggläsare!
Jag förstår att det är många som undrar om vi fått våra tvillingar ännu...eller om det är något på G! Men tyvär måste jag säga ett blankt NEJ! Det är ju ganska otroligt faktistk, här föds "enlingar" i vår omgivning några dagar för tidigt stup i kvarten, men vi som ska ha tvillingar får minsann sitta inne på karamellerna hela graviditeten! Men, den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge!

En sak som vi vet är iallafall det endast är 8dagar kvar i magen! Försöker tala med våra döttrar och säga att det är mycket mer plats här ute, men dom lyssnar inte på oss! ;)

I lördags när det var sånt underbart vårväder, så trotsade jag min kropp och tog en promenad med Daniel! Underbart skönt. Det gick ju faktistkt helt OK att gå, iallafall på de ställen där det var barmark. Vi tog en runda till Parsley, kafeet här i området. Mysigt. Inte likt oss att gå och fika, men det kändes som ett bra sista tillfälle som icke-föräldrar!

Igår efter kyrkan hade vi folk över. Jag märker hur trött jag blir när det är ljud runt omkring hela tiden, men det är samtidigt något jag älskar! Att ha vänner över på besök. Dom gick hem vid 19tiden, och jag hade lätt kunnat somna redan 20.30... men hur kul är det? Det blev ett bad istället...haha... badkar är inte gjorda för en höggravid + en till! men allt funkar minsann! :D

Så fort det har hänt något, så lovar vi att vi ska ROPA ut det! Så du som läser kommer få reda på när vi är föräldrar på ett eller annat sätt...iof så kommer jag nog inte blogga på BB, men facebook finns ju alltid! :D

KRAM

Kommentarer
Postat av: jenny w

GRATTIS!!!! BRA JOBBAT JOHANNA OCH DANIEL!!!

2011-03-18 @ 09:32:11
Postat av: Eedaaa

Aka den stolta morfarn:-)

2011-03-18 @ 10:30:52
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: mockan & co

Äntligen är dom här. Vad härligt

2011-03-18 @ 11:25:12
Postat av: eedaaa

blev nog lite konstigt med kommentarerna :)

Men jag fick veta det av min granne aka morfar at dom kommit nu!

stort grattis!

2011-03-18 @ 11:41:58
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0