Ensam hemma!

Nu är jag ensam hemma med barnen för första gången! Daniel är iväg på en visning, håller tummarna för att detta ska gå bra! Just nu sover våra älskade tjejer! :)
Jag har skrivit upp hur många blöjbyten det gjorts idag, och hittills från kl 00inatt så har vi bytt 12blöjor totalt...så är det någon som känner sig manad att sponsra med blöjor så tar vi tacksamt emot det ;) Egentligen ska Liv ha prematurblöjor, men vi gjorde av med två paket = 46 blöjor på en vecka! Och dessa går bara att köpa på apoteket. Nu får hon köra på samma storlek som lillsyrran! :)

Inatt så sov barnen bra, tills dess att vi gav mat kl 3.30. Det var inga problem alls för Amanda att somna om, men Liv tyckte att det var dags att gå upp. Hennes stora fina ögon tindrade i mörkret... 6.30 somnade hon om med pappa ute i soffan!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag antar att du fixade det galant Johanna. Jag kommer ihåg hur det var när jag var sjäv hemma första gången med ETT barn.



Jag längar jättemycket efter Liv och Amanda. Måste få träffa dem. Hör av mej. Kram.

2011-03-28 @ 22:49:34
Postat av: Marianne

Jag tror att du klarade det galant Johanna. Jag längtar jättemycket efter Liv och Amanda. Jag hör av mej. Kram.

2011-03-28 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0