Mysdag

Frukosten är inte inplockad ännu. Vi myser och har det trevligt tillsammans hela familjen. Just nu sover våra prinsessor. Dom ligger i samma hårdlift, hur bra som helst! :) Dom är så söta så man vill äta upp dom!
Daniel håller på att ringa lite jobbsamtal, perfekt att göra när flickorna är tysta! ;)

Det hade varit mysigt att ta sig en promenad idag...men när vi drog upp persiennerna så snöar det juh! :( Vi stannar nog inne idag, även om vi tänkt åka och köpa två babysitters idag. Men vi har tid, får ta det en annan dag helt enkelt!

Igårkväll var jag väldigt trött, kan börja gråta för minsta lilla. Gick och la mig vid 19.30, men somnade inte förrens vid 22. Jag och Daniel låg och spelade YATZY. Sällskapsspel blir lidande numer, innan spelade vi minst två gånger per dag! :)
Har sovit ganska skönt inatt. Efter två nattmatningar, och en frukostmatning så låg jag och Liv och drog oss i sängen tills klockan 12. Skönt tycker vi! Pappa och Amanda var ute i vardagsrummet och tittade på "99 saker man måste göra innan man dör".


Amanda


Liv


Mystjejerna

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0