Sova på soffan... Jag har världens bästa m...

img_1136 (MMS)

Sova på soffan... Jag har världens bästa man!  Igårkväll sa han till mig, lägg dig och sov ute i vardagsrummet med öronproppar så tar jag tjejerna inatt! Wow! Även om jag egentligen inte vill sova här ute, så vet jag att det är behövlig! Det var så fantastiskt skönt att få en hel natts sömn! Jag tog fram dubbelluftmadrassen och bäddade skönt, bättre det än soffan! Öronpropparna har gjort susen, jag vet att tjejers har gråtit några gånger inatt, och jag kunde inte riktigt hålla mig så jag gick in och frågade om jag kunde hjälpa till, men det fick jag inte!  Han ska verkligen få göra detta oxå! Man blir som en helt ny människa! Nu ska jag nog gå in till dom, för jag saknar dom! Massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0