Dålig mamma?

Fy vad dålig jag känner mig!

I förrgår lät jag tjejerna leka i sitt rum, jag hade stängt till dörren så att Liv inte skulle kravla sig ut och göra sig illa ner för trappan.
Jag satte barnen i mitten av rummet, så att det skulle vara svårare att ta sig frammåt. men efter ett tag så hör jag hur det krafsar på dörren. Sen hör jag att Liv gråter, jag springer dit. Öppnar dörren...ja, då har hon vält ner en lampa, skärmen är borta och hon ligger med handen på glödlampan! FYYY!!! Vad gör man? Jag tröstade henne, och kollade så att det inte var rött någon stans. Som tur var hade hon långärmat.

MEN IDAG!! så ser jag att hon har världens största blåsa på pekfingret, mitt mammahjärta krossades, ucha! Har jag inte märkt det på flera dagar? Eller kan det vara så att den har dykt upp idag?
Vad gör man? Tar man hål, eller låter man den spricka själv?



Kommentarer
Postat av: Helena o twinsen

Usch ja nu är det verkligen dags för oss också att barnsäkra på riktigt, det går ju så fort när det väl händer. Men ta inte hål på blåsan, är det brännsår är blåsan ett skydd och hjälper läkningen. Hör med BVC om du är osäker.

Kram!

2011-11-03 @ 13:28:10
Postat av: jenny w

Du är en TOPPEN MAMMA!! Förstår att hjärtat värker:( KRAM till dig och Liv!!

2011-11-03 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0