Snart är det dags!


Sista torsdagen i lägenheten, imorgon kl 10 får vi tillträde till huset! FYY VAD KUL!!

Jag vet att jag varit lite dålig med bloggandet, och den enda anledningen till varför är att jag inte kan blogga med mobilen... Funkar bara ibland, men till 90% av gångerna så funkar det inte. Jag har skrivit många inlägg som inte har publiserats!

Igår tänkte jag fota barnen lite granna, men det var inte så uppskattat! Liv skrek hela tiden, haha...hon får panik när vi sätter henne, eller ställer henne upp då hon är trött...undrar varför? Lilla gumman.

Bilderna på Amanda blev så dåliga, ingen skärpa överhuvudtaget...

 


lilla piplisan.


Jag tror att detta är Liv, men jag vet inte! :)



Sova ute i vagnen är så skönt!...men jag vet inte vem detta är! haha ;)

Nu ska jag fortsätta att packa!




Kommentarer
Postat av: Svägerska

Söööt piplisan är. Haha!!

2011-10-27 @ 12:40:28
Postat av: Jenny Wiberg

Tack för idag:) ser fram emot att ta en fika i ert nya kök på söndag!: )

2011-10-27 @ 15:30:21
Postat av: Majo

Så härligt att få komma till huset! Stort grattis igen!

2011-10-27 @ 22:42:55
URL: http://lillahultet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0