Turkiet

Vi hade en härlig vecka i turklandet, även om det inte riktigt blev som vi är vana vid. Första och andra dagen var lite kaosartat, men efter att vi lärt oss hur tjejerna ville att vi skulle lägga upp våra dagar så gick det bra. Flygresan dit var en ren skrikfest! haha, men vi kom fram, och vi njöt av tiden utomlands, resan hem gick bättre och det är skönt att vara hemma igen! Så kan man sammanfatta hela kalaset!

På fredagmorgonen 16/9 gick vi upp vid kl 6, planet gick kl 11:20 och vi skulle möta upp Christoffer på Arlanda. Trots att vi var där i god tid, så blev det stressigt och vi fick äta på donken och bokstavligt kasta i oss dom delikata hamburgarna! ;)


Vi hade runt 30 grader dygnet runt, lovely! Första dagen gjode vi precis som vi brukar göra på våra semestrar, drog iväg på marknad på morgonen - men det skulle vi aldrig gjort, dom bara skrek och skrek, ville ijnte sova i vagnarna! Jag förstår dom stackarna, så varmt och helt nytt ställe. Men när vi väl la upp dagarna med att hänga vid hotellet/poolområdet fram till kl 15 på dagarna, och sedan gå ut på äventyr - då var dom som små ljus!

Det blev många goda middagar, frukost på hotellrummet och mycket glass. Inte lika mycket sol, men mycket bad i poolen. Christoffer fick mig att åka ring ner för vattenrutchbanorna - något som igentligen var förbjudet att gör! hahah

tyärr hittar jag inte vår lilla kamera som jag fotat ganska mycket med, så det får bli en lien bildbomb med storakameran!


Gamla stan i side

 

Chritsoffer var till VÄLDIGT stor hjälp!!


Inte roligt att sitta i vagnen, mycket roligare att vara hos pappa!

 


Eller så passar man på att sova


Gamla stan i Side


Kultur...inte min starka sida, men fint var det!


Liten paus i skuggan.


Lite mörk bild, men här var riktigt god kebab!

 


Kan själv

 


På promenad i Side city


Turturduvorna <3


Mina grabbar



Det var skönt att bada!

 

 

Några bilder.
Här kommer en länk till fler.

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0