Det är för mycket nu!!!

Igår kär jag hade egentid inne på coopan runt kl 19, så var det någon IDIOT som krossade rutan på bilen och tog Daniels jobbportfölj! Massor med papper pch några nycklar till kunder. Så igårkväll så städade vi bilen på glassplitter, skickade ut en låssmed till kunderna, och fick laga rutan med en sopsäck! Hej Tajkon!!

Det är för mycket nu, jag bröt ihop redan innan inbrottet här hemma.
- Tjejerna äter inget, (men på coop igår så köpte jag skedar så att dom kan äta själva, å idag har dom ätit frukost!!!)
- Amanda skelar, så idag ska Liv leka med Jeremiah så ska jag och Amanda till ögonläkaren på Danderyd.
- astman, igår hade Amanda det jobbigt, andades supersnabbt och hostade i mängder. När vi kom upp till vårdcentralen hade det gett med sig! :)

Nu får det vara slu på massa skit! Nu ska det gå bra för familjen här hemma!! Så är de bara, det har vi bestämt!!!



Kommentarer
Postat av: Matilda

usch usch stackars er! Men som du sa nu har det vänt. Nu kommer allt gå hur bra som helst för er! Lycka till hos doktorn idag ( kommer som sagt gå hur bra som helst!) kram

2012-04-17 @ 09:46:57
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: jenny w

KRAM!!!

2012-04-17 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0