Stadiga på jorden

Även om tjejerna inte går själva, så är det kul med skor. Tycker iallafall föräldrarna :)
Köpte dessa paren på H&M. 129:- resp 99:- styck. Asså det finns ju så mkt söta kläder, jag skulle kunna köp upp hela affären. Men jag känner inte riktigt att ekonomin tillåter detta just nu. ;)
Själv köpte jag färg på city gross, så att jag kan ge ny svärta till mina urtvättade jeans! Lyx! Haha

Helgen har varit händelserik. Liv fick göra ett besök på barnakuten i lördags kväll. Trolig förkylningsastma... Hon fick hjälp på sjukhuset, men vi tycker inte det blev fullt bra. Vi kan ju jämnföra med Amanda eftersom hon hade samma sak förra veckan. Ska åka till vårdcentralen imorgon igen.

Bilder från helgen kommer här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0