1 år!

Tank att 1år har gått. Ett år sedan vi var inne på BB. Ett år sedan jag sa skär ut dom jag orkar inte mer! Ett år med er, mina underbara små änglar, prinsessor, bebisar, godingar!

Ja, ni är så otroligt älskade. Ni testar mitt tålamod dagligen, jag har blivit en annan person sedan ni föddes. Jag har vuxit. Blivit mamma, det bästa som finns är min familj. Utan er hade jag inte varit något.

Ni är så roliga, ni har verkligen humor. Ni får mig att skratta, ni busar med mig. Jagar mig, leker titt-ut, kramas och gosar. Ni är så älskade! Jag ser verkligen fram emot detta år jag kommer vara hemma med er, vi kommer ha så roligt tillsammans! En underbar sommar, hela familjen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny W

STORT GRATTIS TILL TJEJORNA!! I lite efterskott.. Önskar Jenny, Anton, Emily Oliver och Matteo

2012-03-19 @ 02:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0