Nya vagnen!

I förrgår hittade jag en vagn på blocket som jag ville ha. Jag älskar våran nuvarande - babytravel dublin. Men med vår "nya" First wheel city twin kan man ha sitsarna vända emot sig. Något som jag saknat oerhört mycket på den förra. Vi får se vad tjejerna tycker om denna vagnen.

Jag prutade ner den till det pris jag var beredd att ge, och jag fick den! :) lovely! Nu ska vi bara ut med den andra till försäljning.

Så är det någon som vet att det är ett syskon på G, eller väntar tvillingar så har vi en vagn till salu. En babytravel dublin 2010års modell, köpt jan 2011. Två hårdliftar, två mjukliftar och två regnskydd ingår. Pris 5500:-

En bild på tjejerna i nya vagnen.


Kommentarer
Postat av: jenny w

Vår första vagn till Emily var en brun First Wheel=) Enkel varianten.

2012-03-06 @ 12:35:03
Postat av: Lina

Fin! Skönt att kunna ha dem emot sig! :)

2012-03-06 @ 15:20:32
URL: http://linaseto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0